Sunday, January 26, 2020

Oyo 510 Sri Indar Hotel : Hotel paling tak best

Jom baca pasaipa hotel ni aku katogerikan sebagai hotel paling tak best.

Walaupun hotel ni sama seperti hotel budget, tapi ada ja hotel budget yang lagi murah aku pernah dok, tapi tak lah seteruk ni.. Dan nak kata harga depa ni paling murah ?? Macam tak ja.

Pemandangan bandar Bukit Mertajam.


Katil keras, SUMPAH  ! 

Inilah sebab utama aku baraaa kat hotel ni, katil depa keraih weyyyy. Keraih yang hampa rasa macam takdak apa pelapik antara papan katil dengan badan hampa. Nampak ja elok hiasan semua, tapi nak buat apa hiasan elokk tapi tilam rasa macam baring kat atas jalan tar.

Wajah keseluruhan bilik.

Eeeeee....

Okay, mesti hampa kata " if u pay more, u get more " kan... Betoi jugak lah kan, Lagi pun harga bilik ni leboh kurang RM 74, dan area sini..hanya ada satu ni ja. Disebabkan tempat ni paling dekat dengan tempat aku kena buat kerja, makanya aku tiada pilihan..

Link di booking.com




Depa bagi ayaq dalam botoi besaq, hat ni aku kena bagi credit kat hotel ni.



Aku pernah p satu event ni, sempat berkenalan dengan Sales Manager Oyo Hotel bahagian Utara.. sayangnya aku dah kehilangan name card dia, kalau tak aku nak habaq. maybe lepas ni aku akan email dekat pihak Oyo, supaya depa dapat buat penambahbaikan.

Bawah ni pulak picture toilet, normal ja toilet. Toilet okay, no problem
.
.
.



Sebenaqnya, aku hanya bara dekat katil tu  !!! Parking hampa bagi, telefon dalam bilik hampa buboh, tong ayaq hampa bagi, even TV pon ada.. Awat tak boleh ka boh katil bagi sedap sikit.. Ayoooo



2 comments:

  1. katil memang kena keras
    tilam ja yg kena lembut he3 :P

    ReplyDelete
  2. katil2 lembut nk wtpe wehh, lainla kalo laki bini.. huhuhu

    ReplyDelete